דפי נחיתה – למה אתם צריכים את זה?

בניית דף נחיתה לעסק

מה הם דפי נחיתה?

דפי נחיתה, או landing pages באנגלית, הם דפי אינטרנט יחידים שאינם חלק מאתר. אל עמודים אלו, גולשים מגיעים כשהם לוחצים על מודעה פרסומית או באנר פרסומי, בין אם זה בגוגל, בפייסבוק או בכל מקום אחר ברחבי הרשת.

דפי נחיתה מיועדים לשרת מטרה ספציפית – לגרום לגולש לבצע את הפעולה שאנחנו רוצים שיבצע. המטרה שלנו בבניית דפי נחיתה היא לשכנע את הגולש לבצע את אותה פעולה, להסביר לו מה היתרונות ולתת לו פרטים נוספים על המוצר או השירות שלנו.

על ידי הקמת דף נחיתה, אנחנו יכולים להניע לקוחות לבצע פעולות שונות:

  • להשאיר פרטים לטובת יצירת קשר עתידית (איסוף לידים)
  • לרכוש מוצר או שירות
  • להצטרף לרשימת תפוצה (לצורך בניית תפוצת ניוזלטר, למשל)

אתם יכולים לחשוב על דפי הנחיתה שלכם כמחלקת המכירות שלכם, זו שמשלימה את העבודה של מחלקת השיווק. על ידי הקמת דף נחיתה, תוכלו למנף את הסקרנות שיצרתם באמצעות הפרסום שלכם לכדי ביצוע פעולה ממשית, בין אם היא רכישה או השארת פרטים.

בניית עמוד נחיתה

איך ליצור דף נחיתה שיביא לכם המרות?

הקמת דפי נחיתה זו ממש לא משימה פשוטה, ובשביל לעשות את זה כמו שצריך נדרשות יכולות של פרסום עסקים, בניית אתרים, כתיבה שיווקית וגם עיצוב. אבל הידע הטכני הזה? גם אם יש לכם אותו, הוא לא שווה כלום אם אתם לא מבינים את העקרונות של בניית דף נחיתה שעושה את העבודה ומניע לפעולה.

גם אם אתם לא מעצבים תותחים וקופירייטרים גדולים, העקרונות הבאים יעזרו לכם לבנות Landing Pages שמביאים תוצאות:

  • עיצוב שלא מבלבל את הגולשים ומציג באופן ברור את מה שאנחנו רוצים להגיד ואת מה שאנחנו רוצים מהגולשים.
  • כותרת שמתארת בצורה בהירה ככל האפשר את המוצר או השירות ואת היתרונות שלו.
  • טקסט שכתוב בצורה מקצועית, ממוקדת ומתומצתת ומבהיר לגולש מה הוא יקבל ולמה כדאי לו לרכוש את המוצר או השירות.
  • כפתור רכישה בולט וברור או תיבת השארת פרטים
  • עזרים ויזואלים כמו תמונות ו"עזרי שכנוע" כמו ביקורות (רצוי חיוביות) של לקוחות
  • קישור לאתר ופרטים ליצירת קשר

פלטפורמות כמו וורדפרס ו WIX למשל נותנות לכם תבניות מוכנות של דפי נחיתה שאפשר להשתמש בהם. גם אם אתם לא הולכים לבנות את עמודי הנחיתה שלכם בעצמכם ותשכרו מקצוענים – חשוב שתדעו מה עמוד נחיתה טוב אמור להכיל. אם תדעו איך אתם רוצים שהעמוד שלכם יראה, תוכלו לתת ביקורת מקצועית, עניינית ויעילה שתעזור לכם לצאת עם תוצר סופי איכותי ואפקטיבי יותר.

איך זה תורם לעסק שלי?

ליוסי יש עסק קטן בו הוא מוכר מוצרי תזונה לאנשים שאוהבים ספורט ורוצים להשקיע יותר.
יוסי מוכר אבקות חלבון מיוחדות שהוא מביא מחו"ל, חטיפים טעימים עם כל מיני דברים בריאים כמו תמרים ואגוזים וטחינה והמון תוספי תזונה שהופכים אנשים רגילים לגיבורי על.

יוסי גם פתח אתר ועמוד פייסבוק עסקי, כי הוא שמע שזו הדרך להגיע ללקוחות חדשים היום. אממה – אין לו רבע מושג איך עושים פרסום עסקים, אז הוא לא ממש יודע איך למצוא לקוחות ובטח שלא איך לפרסם את עצמו.

היום, כשיוסי קם בבוקר, עלה לו סוף סוף רעיון גאוני שיאפשר לו להשתמש בכל היכולות שרכש במהלך חייו כדי להגדיל את מעגל הלקוחות שלו. הוא יקים קמפיין פייסבוק בו הוא יפרסם מבצע אטרקטיבי – עסקת חבילה של אבקת חלבון וחבילת חטיפי אנרגיה, כך שגם הלקוחות ירוויחו וגם הוא ירוויח לקוחות.

קראו באיזה פלטפורמה אתם צריכים לפרסם את העסק שלכם

הוא מקים קמפיין בפייסבוק שיגרום לכל מי שאוהב ספורט (או חטיפים טעימים) ללחוץ עליו. מי שלוחץ על הקמפיין מגיע לעמוד הבית של האתר של יוסי, בו הוא הכניס מודעה על המבצע המטורף שהוא מציע.
הוא משקיע ומשקיע, אבל אף אחד לא קונה. למה? כי קמפיין פייסבוק, גם אם הוא ממש טוב, זה אולי מושך את הלקוחות, אבל זה לא מה שמניע אותם לקנות. בשביל שלקוחות יקנו את הדיל של יוסי, הוא צריך לשכנע אותם, להגיד להם את מה שהם רוצים לשמוע, לעשות מסאז’ לרגשות שלהם ובסופו של דבר – לגרום להם לרצות לתת לו את הכסף שלהם. ואת זה? את זה עושים עם דף נחיתה.

הגיע הזמן לגדול! רוצה תור כזה בעסק שלך?

נשמח ללוות אותך בדרך להצלחה, רוצה שנשב לקפה?

חכה, מאמרים אלה יכולים לעניין אותך?

השעות האידאליות לפרסום בסושיאל

איפה אתם צריכים לפרסם את המותג שלכם?

וורדפרס או וויקס? מה ההבדל ומה עדיף?

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

דילוג לתוכן