פרסום באינסטגרם לעסקים – הדבר הכי טוב שאתם לא עושים

פרסום העסק באינסטגרם - לאילו עסקים זה מתאים?

פרסום ממומן בפייסבוק, קמפיינים בגוגל, קידום אורגני, ניוזלטרים – היום יש המון פלטפורמות פרסום באינטרנט, ומעטים בעלי העסקים שמצליחים להגיע לכולן.

אבל אם אתם חושבים שבשביל לעשות שיווק דיגיטלי למותג או לעסק שלכם זה מספיק להשקיע בפרסום פייסבוק איכותי או לקדם אורגנית את האתר שלכם – יש לנו הפתעה בשבילכם.

בשביל לפרסם את עצמכם ברשת בצורה יעילה ככל האפשר, אתם צריכים לעבוד עם כל הפלטפורמות השונות יחד, או לפחות עם כמה מהן. כמובן שלכל פלטפורמה יש את היתרונות והמטרות שלה.

קראו מאמר: איפה אתם צריכים לפרסם את המותג שלכם

אם המותג או העסק שלכם פונה לקהל יעד צעיר, ועוד לא התחלתם לפרסם את עצמכם באינסטגרם – כדאי שתתחילו, וכמה שיותר מהר.

אז מי קהל היעד שמגיע לפלטפורמה הזו, לאילו עסקים השיווק באינסטגרם מתאים ומה היתרונות של האינסטגרם על פני פלטפורמות אחרות?

פונים לצעירים? אינסטגרם זה המקום בשבילכם

אתר NapoleonCat מספק סטטסיטיקות מדוייקות וחשובות על מדיות חברתיות, כמו אינסטגרם.

הנתונים שפרסם האתר בחודש מאי האחרון עוזרים לנו להבין מי הקהל שנמצא באינסטגרם, ומזה להסיק האם הפרסום באינסטגרם יכול לעזור לנו להשיג את המטרות של העסק או המותג שלנו.

אז מי הקהל הישראלי שנמצא באינסטגרם?

  • ישראלים אוהבים אינסטגרם – נכון לחודש מאי, היו בישראל 3,026,000 משתמשים באינסטגרם. אז נכון, זה לא בהכרח אומר שיש שלושה מיליון ישראלים באינסטגרם, שהם שליש מהאוכלוסייה בארץ, כי יש גם חשבונות עסקיים וחשבונות כפולים של אותו אדם – אבל באופן עקרוני אפשר לראות שהישראלים כן נמצאים באינסטגרם.
  • גם גברים וגם נשים משתמשים באינסטגרם – בחודש מאי, 52.6% מהחשבונות היו של נשים. בכל חודש הנתון הזה זז למעלה ולמטה מעט, ואפשר לומר שהקהל הישראלי באינסטגרם מורכב מכמות שווה של גברים ונשים, פחות או יותר.
  • הקהל באינסטגרם צעיר – מתוך שלושת מיליון החשבונות, בערך מיליון חשבונות, שמהווים 35% מסך החשבונות, הם של משתמשים בגילאים 25-34. עוד כמעט 28% מהחשבונות הם של משתמשים בגילאים 18-24, ורק כ – 15% מהחשבונות שייכים למשתמשים בגילאים 45 ומעלה.
  • רוב נשי בגילאים מבוגרים – הפערים הגדולים ביותר במספר החשבונות הנשיים אל מול מספר החשבונות הגבריים הם בגילאים מבוגרים יותר. בגילאי 35-44, 9.6% מהחשבונות הם חשבונות של נשים ו – 6.9% מהחשבונות הם חשבונות של גברים וגגם בגילאי 45-54 יש פער של כשני אחוזים לטובת הנשים.

מהנתונים עולה מסקנה ברורה – עסקים ומותגים שפונים לקהלי יעד צעירים חייבים להשקיע בפרסום באינסטגרם. אבל זה שקהל היעד נמצא שם, זה לא מספיק לעסקים שרוצים לדעת אם הכסף שלהם מושקע בצורה יעילה, ומה הם מקבלים עבור תקציב השיווק שלהם.

לשיווק באינסטגרם יש יתרונות שלא תמצאו בכל פלטפורמה

אל תדאגו – לא נשאיר אתכם להבין לבד האם זה מתאים לכם או לא. הנה כמה יתרונות נוספים של פרסום באינסטגרם שיבהירו לכם כמה הפלטפורמה הזו יכולה לעזור לכם להרים את העסק שלכם לרמה גבוהה יותר.

1. התממשקות עם פייסבוק:

 נתחיל מאחד היתרונות הגדולים שיש לאינסטגרם על פני פלטפורמות פרסום אחרות. אינסטגרם ופייסבוק מחוברים וממומשקים אחד עם השני, והמשמעות של זה היא קצת מעבר ליכולת לפרסם תמונה באינסטגרם ובפייסבוק במקביל. אם אתם כבר מפרסמים בפייסבוק, תוכלו להשתמש בידע שלכם ונתוני קהל היעד שלכם מפייסבוק גם באינסטגרם.

פרסום באינסטגרם, וזה כולל את התקציב, הטרגוט ויצירת המודעות – הכל נעשה דרך פלטפורמת הפרסום של פייסבוק, וזה יתרון אדיר על פלטפורמות אחרות שאותן תצטרכו ללמוד מאפס.

2. קשר רציף עם לקוחות:

שמונה מתוך עשרה משתמשים עוקבים באינסטגרם אחרי לפחות חשבון אינסטגרם עסקי אחד. אם אתם רוצים ליצור קשר רציף עם הלקוחות שלכם כדי לעדכן אותם בכל מה שחדש בעסק שלכם ולהשאיר אותם נאמנים, השיווק באינסטגרם בהחלט יעזור לכם לעשות את זה.

3. פרסום באינסטגרם מעולה למיתוג:

אפשר למתג עם טקסט בלבד, אבל עזרים ויזואליים כמו תמונות וסרטונים הם הדברים שמביאים את התוצאות האמיתיות כשזה נוגע למיתוג. אינסטגרם מתבססת על תמונות וסרטונים, מה שהופך את הפלטפורמה הזו לטובה ביותר עבור עסקים שרוצים ליצור שפת מותג וליצור חשיפה למותג שלהם.

4. שיווק באינסטגרם מביא ל- Engagment גבוה במיוחד:

 לא, אנחנו לא מדברים על אירוסין, למרות שזה התרגום לעברית – אנחנו מדברים על מעורבות של משתמשים. מעורבות של משתמשים היא לייקים, תגובות ושיתופים ובאינסטגרם הנתון הזה גבוה מאוד. בעוד שבפייסבוק וטוויטר יחד אחוז המעורבות של המשתמשים עומד על 0.1%, באינסטגרם אחוז המעורבות הממוצע של המשתמשים הוא 4.21%.

5. עובד עם שופיפיי:

 פרסום באינסטגרם לא יעיל רק עבור מותגים שרוצים לפרסם את עצמם וליצור מודעות למותג שלהם, אלא גם לכל מי שמוכר מוצרים בחנות שופיפיי ורוצה לפרסם את המוצרים שלו בצורה מושכת. אינסטגרם מתממשקת עם שופיפיי ומאפשרת לכם לפרסם את המוצרים שלכם באמצעות תמונות יפות שיגרמו לגולשים ללחוץ על כפתור הרכישה בשניות.

הכנו לכם רשימה של 5 צעדים להגדלת העוקבים בחשבון האינסטגרם שלך מהר ובחינם!

יש עוד יתרונות רבים לאינסטגרם, ובשורה התחתונה – מדובר בפלטפורמה נוחה ויעילה לפרסום עם כמות אסטרונומית של משתמשים, כאשר רובם צעירים. בין אם אתם רוצים ליצור מערך פרסום באינסטגרם שיביא לכם לקוחות ויגדיל לכם את הרווחים, או לצבור קהל עוקבים באינסטגרם של לקוחות פוטנציאליים וקיימים, השתמשו בכוחות של הפלטפורמה הייחודית הזו.

צלמו תמונות יפות, הפיקו סרטונים ברמה גבוהה והקפידו על שימוש בהאשטגים הנכונים – והדרך שלכם להצלחה סלולה.

אה, ולפני שאתם הולכים, תעקבו אחרינו באינסטגרם –  cksonline@

הגיע הזמן לגדול! רוצה תור כזה בעסק שלך?

נשמח ללוות אותך בדרך להצלחה, רוצה שנשב לקפה?

חכה, מאמרים אלה יכולים לעניין אותך?

איפה אתם צריכים לפרסם את המותג שלכם?

דף פייסבוק עסקי VS חשבון פייסבוק פרטי

6 טעויות שאסור לכם לעשות במיתוג עסקי

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

דילוג לתוכן