איך להפוך כותרת רגילה לכותרת שמוכרת!

3 טיפים שהופכים כותרת למנצחת

מחקרים רבים מוכיחים שכותרות משפיעות על האדם, כך ששמונה מתוך עשרה אנשים קוראים את הכותרת, אבל רק 2 מתוך 10 ילחצו לקרוא את שאר הכתבה, אז נכון שהכל תלוי בכותרת.

רוצים לדעת איך כותבים כותרת שיווקית מנצחת שהגולשים ילחצו עליה במאמרים בבלוג או לדפי הנחיתה? המשיכו לטיפים:

הטיפ הראשון : תכתבו לפחות חמש כותרות שונות!

כי בתכלס אתם לא יודעים מה עובד הכי טוב . ומה שאתם אוהבים לא בהכרח אנשים האחרים יאהבו, לכן עם חמש כותרות שונות אתם יכולים לעשות בדיקת A/B ולבדוק אילו כותרות משיגות את אחוז ההמרה הגבוה ביותר ואיזה כותרות אנשים פחות אוהבים.

בדיקות אלו יכולים לעזור לכם גם בפרסומים עתידיים שלכם, לרוב כותרות שמתחת ל 50 תווים , יותר מנצחות מאלה שארוכים יותר .

הטיפ השני: להשתמש במספרים ונקודות ספציפיות

כשאתם נותנים מידע מאוד ספציפי בכותרות שלכם זה מסקרן את הקוראים ומושך את האנשים ללחוץ עליהם. למשל:

במקום לכתוב"הפסדתי מלינונים על ידי ביצוע X במקום Y " אפשר לכתוב  " איך שבחרתי X במקום Y עלה לי  $3,452,928 ".

הטיפ השלישי: הנעה לפעולה

תשתמש במשפטים המניעות לפעולה , דוגמה: טיפים, סיבות, שיעורים, טריקים, רעיונות, עובדות מנצחים, סודות, אסטרטגיות וכו' ..

מילים אלו מגדילות את שיעור הקליקים, כי הן מדברות לאינטרס הפוטנציאלי של הקוראים, בסופו של דבר הקוראים מעוניינים במידע שעוזר להם וחושף אותם לתוכן חדש שלא הכירו קודם.

עוד דוגמאות למילים שמגדילים את שיעורי ההקלקה: חינם, לזמן מוגבל, ללא עלות, מבצע, הרשמה מוקדמת.

הגיע הזמן לגדול! רוצה תור כזה בעסק שלך?

נשמח ללוות אותך בדרך להצלחה, רוצה שנשב לקפה?

חכה, מאמרים אלה יכולים לעניין אותך?

דפי נחיתה – למה אתם צריכים את זה?

איך עיצוב לוגו משפיע על תדמית?

טעויות שאסור לכם לעשות במיתוג עסקי

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

דילוג לתוכן